Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Goor, Nederland van Juf Monique - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Goor, Nederland van Juf Monique - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: juf Monique

Blijf op de hoogte en volg Juf

21 Oktober 2017 | Nederland, Goor

Mijn backpack is nu helemaal ingepakt! Weten jullie nog hoe groot die tas was? Kiki had de tas nog 'gekocht' bij de rekenles en op haar rug gedaan. Alleen nu is de tas helemaal gevuld en weegt 14 kilo. Kijk maar naar de foto onder dit verhaaltje.

Over 5 uurtjes rij ik naar Schiphol, in Amsterdam. Hopelijk hoef ik niet al te lang te wachten op het vliegveld. Ik heb nog even naar het weer gekeken en gelukkig is het 26 graden. Het regent alleen wel iedere dag. Soms wel een paar uur achter elkaar. Dat komt omdat nu het regenseizoen is in Costa Rica.

Als het goed is land ik zondagnacht in San Jose, dat is de hoofdstad van Costa Rica.

Voor nu wens ik jullie allemaal een hele goede zaterdag toe! Wie van jullie gaat er vandaag nog iets leuks doen? Je kunt een reactie plaatsen onder dit berichtje.

  • 21 Oktober 2017 - 09:09

    Laura Grondman:

    Hoi juf veel plezier op costa tica .groetjes laura ☺☺☺☺☺

  • 21 Oktober 2017 - 10:41

    Juf Monique:

    Dankjewel, Laura :-D

  • 21 Oktober 2017 - 14:08

    Jurgen:

    Monique,

    Heel veel plezier met je bezoek aan je zus.

    Iris & Tom

  • 21 Oktober 2017 - 14:36

    Jorn Kat:

    Hoi Juf,

    Heel veel plezier!

    Groetjes Jorn:-)

  • 21 Oktober 2017 - 18:40

    Cas :

    Hoi juf,

    Veel plezier!

    Groetjes, Cas

  • 22 Oktober 2017 - 11:15

    Laura Grondman:

    He juf wil je eens een video maken ik ben benieuwt hoe het er in costa rica uit ziet.

  • 22 Oktober 2017 - 13:47

    Juf Monique:

    Dat zal ik vandaag doen, Laura!

  • 22 Oktober 2017 - 15:11

    Elin :

    Ik hoop voor je dat het weer mee valt en ik hoop ook voor je dat je je zus vindt

  • 22 Oktober 2017 - 15:13

    Elin :

    Mooi uit zicht juf en heb je een goede plaats in het vliegtuig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juf

Juf van groep 5, op de Paus Joannesschool :-)

Actief sinds 20 Okt. 2017
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 6628

Voorgaande reizen:

01 November 2017 - 13 November 2017

Nicaragua

21 Oktober 2017 - 10 November 2017

Costa Rica

Landen bezocht: