Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Goor, Nederland van Juf Monique - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Goor, Nederland van Juf Monique - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: juf Monique

Blijf op de hoogte en volg Juf

21 Oktober 2017 | Nederland, Goor

Mijn backpack is nu helemaal ingepakt! Weten jullie nog hoe groot die tas was? Kiki had de tas nog 'gekocht' bij de rekenles en op haar rug gedaan. Alleen nu is de tas helemaal gevuld en weegt 14 kilo. Kijk maar naar de foto onder dit verhaaltje.

Over 5 uurtjes rij ik naar Schiphol, in Amsterdam. Hopelijk hoef ik niet al te lang te wachten op het vliegveld. Ik heb nog even naar het weer gekeken en gelukkig is het 26 graden. Het regent alleen wel iedere dag. Soms wel een paar uur achter elkaar. Dat komt omdat nu het regenseizoen is in Costa Rica.

Als het goed is land ik zondagnacht in San Jose, dat is de hoofdstad van Costa Rica.

Voor nu wens ik jullie allemaal een hele goede zaterdag toe! Wie van jullie gaat er vandaag nog iets leuks doen? Je kunt een reactie plaatsen onder dit berichtje.

• 21 Oktober 2017 - 09:09

Dankjewel, Laura :-D

• 21 Oktober 2017 - 14:08

Jurgen:

Monique,

Heel veel plezier met je bezoek aan je zus.

Iris & Tom

Veel plezier!

Groetjes, Cas

• 22 Oktober 2017 - 11:15

Laura Grondman:

He juf wil je eens een video maken ik ben benieuwt hoe het er in costa rica uit ziet.

• 22 Oktober 2017 - 13:47

Juf Monique:

Dat zal ik vandaag doen, Laura!

• 22 Oktober 2017 - 15:11

Elin :

Ik hoop voor je dat het weer mee valt en ik hoop ook voor je dat je je zus vindt

• 22 Oktober 2017 - 15:13

Elin :

Mooi uit zicht juf en heb je een goede plaats in het vliegtuig